Author: Josep Torrents
•23:13

La nostra guia Patricia, que havia matinat, ens esperava a la recepció, sobre la catifa rosa i al costat dels grans i còmodes sofàs vermells. Tot havent pujat a l'autocar, el Thomas, el nostre gran conductor, ha emprés la ruta direcció al museu de Frederiksborg, un castell construït cap al segle XVI tot i que fou restaurat al 1859, a causa de l'incendi que hi va tenir lloc. El fred començava a fer la seva primera aparició, i acompanyats d'un gran llac gelat, hem començat la nostra visita.
Tots quedàvem bocabadats a mesura que avançàvem per les nombroses i espectaculars
sales que creuàvem en el nostre camí. Els flaixos de les càmeres no s'aturaven, ni tampoc ho feien les rialles.
Finalitzat el nostre recorregut, la gana començava a fer presència els nostres cossos, però no seria fins després de veure la residència de primavera i tardor de
la reina danesa, que un petit restaurant, proper a la nostra ubicació, ens esperaria agradablement amb el dinar a punt.
El menjar era força bo, tot sigui dit, i de nou amb els estómacs ben plens, hem
continuat el nostre camí. Ja a la tarda,Shakespeare s'ha apropat una mica més a les nostres vides,tot visitant al castell de Kronborg, on el famós autor va inspirar-se per a escriure Hamlet. La visita ha sigut força curta però a la vegada intensa.
El tant esperat temps lliure per fí havia arribat. Les botigues s'omplien amb els
estudiants de 1r de batxillerat de l'escola Sant Andreu en busca de souvenirs per
als seus familiars i amics.A fora, als carrers, molts joves celebraven el dia de
Sant Patrici als nombrosos bars i pubs de la ciutat. El sol començava a caure i la
foscor inundava Copenhague.
Després de sopar a l'hotel tothom ha corregut a les habitacions per a veure el Barça-Stutgart.
sEMPRE acabem els dies plens d'emocions! Gràcies pares per aquesta oportunitat, i
gràcies col·legi Sant Andreu i profes per estar sempre al nostre costat.

Autores: Judit, Marta i Pili.
This entry was posted on 23:13 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

On 17 de març del 2010, a les 23:34 , Unknown ha dit...

Bueno ya se ha acabado el chollo. Mañana ya vuestro ultimo día y 3 días para reponer fuerzas y recuperaros!
Esta será la última o penúltima entrada. Yo ahora que lo pienso no se que haré antes de irme a dormir después de una semana entera visitando el blog, mirando las fotos y comentando...
Bueno espero que lo hayáis pasado fenomenal y mañana ya nos contareis a cada uno como os a ido el viaje y como os lo habéis pasado.

Bueno koalita descansa mucho esta noche! Ya tengo muchas ganas de verte! Un besito, te quiero.

A los demás buenas noches, descansad y hasta mañana!

Saludos.

Jonatan.

On 18 de març del 2010, a les 3:35 , Miguel el casi-informático ajetreado. ha dit...

Hola a tod@s, ya se acaba, saborear los últimos momentos de vuestro viaje, aunque aún queda ( casi ) lo mejor del viaje, el regreso y encuentro con familia y amigos, y la larga explicación de vuestra aventura. Disfrutad de todos esos momentos.

Saludos para tod@s.

P.D. por cierto el último vídeo no funciona.

Miguel Marin.

On 18 de març del 2010, a les 11:20 , Anònim ha dit...

Hola Chic@s, cuando leais este comentario ya estareis en casa, o eso esperamos.

Ahora a contar vuestras aventuras a la familia y amigos, para poder seguir con la ilusión del viaje unos dias más.

Decidle a la Dolors que Las Crónicas Germanas, me han encantado, y estoy esperando a que escriba el final.

Bes@s para tod@s y os esperamos impacientes.

Reyes

On 18 de març del 2010, a les 12:27 , Anònim ha dit...

Hola a tots, alumnes i companys.

M'alegro que hàgiu passat uns dies excepcionals per aquests països del món...

Ara toca recollir i tornar cap a casa on ja us enyorem i us trobem a faltar. Gaudiu d'aquests moments que, segur, els recordareu tota la vida.